عمده فروشی زرشک در تهران

در این مقاله به عمده فروشی زرشک در تهران می پردازیم و راه هایی که مشتریان و تجار می توانند به زرشک با قیمت ارزان و با کیفیت دسترسی پیدا کنند را ذکر می کنیم.

در ایران گونه های مختلف زرشک  وجود دارد. از این عده بیشتر گونه ها به صورت طبیعی و خودرو می باشند. برخی گونه‌های زرشک که در ایران یافت می شُود به شرح زیر هستند:

  •  گونه زرشک زالزالکی Berberis crataegina
  • گونه زرشک زرافشانی Berberis integerrima
  • گونه زرشک  راست خوشه Berberis orthobotroys
  • گونه زرشک خراسانی Berberis khorasanica
  • گونه زرشک  ژاپنی Berberis thunbergii
  • گونه زرشک  معمولی Berberis vulgaris

این در حالیست که عمده تولید زرشک در ایران زرشک قرمز است. زرشک قرمز که مبدا تولید ان خراسان جنوبی است، بی دانه است و نام علمی ان بربریس ولگاریس می باشد و گاهی به زرشک معمولی نیز شهره است. زرشک پلویی خشک شده همین زرشک قرمز تازه است.

زرشک پلویی دو مدل است، زرشک پفکی همچون زرشک پفکی قائنات و زرشک دانه اناری. تفاوت این دو مدل زرشک خشک در نحوه خشک کردن زرشک معمولی است. برای خرید زرشک پفکی اعلا با ما در ارتباط باشید.

منطقه خراسان جنوبی استان سختی از لحاظ آب و هوایی است. از این رو کمتر محصول باغی و کشاورزی در این منطقه کشت میشود. اما جالب است بدانید که اب و هوای این منطقه جزو نادر جاهایی است که زرشک قرمز در ان به میوه دهی میرسد. حتی در بخشی از  گناباد که در استان خراسان جنوبی واقع شده است، زرشک به میوه دهی هم می رسد اما قرمز نیم شود!  در مناطق دیگر ایران نیز کم و بیش و به صورت محدود زرشک کشت می شود. برای مثال در منطقه اصفهان، شهر میمه گزارش هایی از کشت زرشک داده شده است. از این رو خراسان جنوبی قطب کشت و کار و تجارت زرشک است. در این منطقه کارگاه های فراوانی وجود دارند که کار فراوری زرشک را بر عهده دارند. کشاورزی زرشک به نسبت سایر محصولات کشاورزی نسبتا پر سود است.

عمده فروشی زرشک در تهران

تهران مرکز تجاری ایران

تهران مرکز تجاری عمده کالا ها است. در مورد زرشک نیز تهران از این قائده مستثنا نمیباشد. با این که زرشک در خراسان جنوبی تولید می شود اما زرشک مرکز توزیع آن مشهد و تهران است. بازار مصلی مشهد نیز از جمله بازار های پر رونق در بیزینس زرشک و زعفران مییباشد. مجموعه زرشک آبرام در تهران دفتر فروش دارد. البته مرکز فراوری ما در خراسان جنوبی، ۵۵ کیلومتری شهر بیرجند است.

خرید زرشک مرغوب و با کیفیت

برای خرید عمده زرشک مرغوب و باکیفیت به موارد زیر توجه بفرمایید:

  1. نوع زرشک – زرشک پفکی معمولا از زرشک اناری با کیفیت تر است.
  2. رنگ و ظاهر زرشک – زرشک مانده به سیاهی یا بوری می زند.
  3. میزان رطوبت خوب برای زرشک بین ۱۶ تا ۱۹ درصد است. اگر کمتر از ۱۶ درصد باشد خیلی خشک می باشد و حالت ماندگی و پودر شدگی دارد و بیشتر از ۱۹ احتمال کپک زدگی را بالا می برد.
  4. بسته بندی زرشک نیز اهمیت دارد و در نگهداری زرشک موثر است.
  5. زرشک مرغوب عاری از پوکی، دم و آشغال خارجی و شاخ و برگ است.
  6. زرشک سالم میزان روغنی که برای پولیش و فراوری به آن زده می شود متناسب است. افزودن بیش از حد روغن باعث کم شدن ماندگاری زرشک می شود. زرشک حتما در یخچال یا فریزر نگهداری شود و حمل آن به راه های دور و برای صادرات حتما با کانتینر های یخچال دار حمل و نقل شود.
  7. به یکدست بودن کل کارتن هم توجه بفرمایید. و حتما نمونه ارسالی را با محموله دریافتی مقایسه کنید تا از یکی بودن ان اطمینان حاصل کنید.

مشتریان پخش زرشک در تهران

شرکت های مختلفی از بیرجند و قائنات محصولات خود را در بازار عمده فروشی تهران عرضه می کنند.
زرشک دانه اناری و پس از آن زرشک پفکی بیش ترین حجم فروش را به خود اختصاص داده اند.
مشتریان زرشک عرضه شده در تهران طیف متنوعی دارند. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کیترینگ ها، رستوران و تالار های پذیرایی که مراسم مذهبی، اعیاد، جشن ها و عروسی ها را برگزار می کنند.
  • برخی از مراکز نظامی و سربازخانه ها و همچنین زندان ها که به پرسنل خود ناهار و شام میدهند.
  • دانشگاهها و بیمارستانها
  • شرکت های زیارتی (عمره و عتبات)
  • کارخانجات مواد غذایی (دسر، نان، مربا، شربت، شیرینی، کیک، بستنی و…) از جمله این کارخانجات می توان به کاله و میهن اشاره نمود.
  • بقالی ها، هایپر مارکت ها، سوپرمارکتهای زنجیره ای همچون رفاه، افق کوروش، هایپر می، اتکا و….
  • آبمیوه فروشی ها، خرده فروشی ها و عطاری ها و خشکبار فروشی های
عمده فروشی زرشک در تهران

عمده فروشی زرشک در تهران

در تهران واسطه هایی وجود دارند که نقش به عنوان عمده فروشان انواع زرشک همچون زرشک سیاه بی دانه در تهران شناخته می شوند. از جمله عمده فروشان سنتی زرشک در تهران می توان به مغازه داران و بنکداران خیابان مولوی تهران اشاره نمود. زرشک آبرام از جمله عمده فروشانی است که بی واسطه در تهران و سایر شهر های ایران فعالیت دارد. این مرکز زرشک را به صورت فراوری نشده و مستقیم از کشاورزان خریداری می کند و با دستگاه های به روز آن را آماده و روانه بازار می نماید. از این رو قیمت تمام شده در این مرکز در قیاس با سایر همکاران ارزان تر و با کیفیت تر است. برای فراوری زرشک ، مجموعه ما از شیوه های سنتی فاصله گرفته است از این رو زرشک با کیفیت ظاهری و بهداشتی بهتری روانه بازار می گردد.

selling Barberry

مرکز فروش زرشک تهران، مرکز خرید و فروش انواع زرشک، خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران، عمده فروشی زرشک در شیراز، فروش زرشک تازه در تهران، قیمت عمد زرشک پفکی، فروش زرشک کوهی، قیمت زرشک اناری، فروش عمده زرشک بیرجند، مرکز خرید زرشک صادراتی پفکی در تهران.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما